HABERLER Yeni Haberler - Sayfa 115
Close
Sayfa 115/115 İlkİlk ... 1565105113114115
2293 sonuçtan 2.281 ile 2.293 arası
  1. #2281


    Inanmamistim ama gercekmis☺

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Işığınız bol olsun.

  2. #2282
    Alıntı kesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    14 1,8 olsun da taştan olsun hatta netlemese bile olur elle netler vatandaş.. kapalı mekanda 1,8 harika olur astroda keza öyle..

    ama 135mm 1,8 netleyemedi mi , işte o fena

    24-70 e f 2 diyorlardı f 2,8 geldi sanırım..

    bu arada tamronun vc li 35mm 45mm testleri çıkmaya devam ediyor, malup tamronda usb dock benzeri bir aletle çıkınca , sanırım bu da netleyemeyecek demiştim yabancı testlerde tamron netleme sorunu duyulmaya başlandı , 35mm 1,8 i sigma 35 1,4 den daha iyi diyen var ama netleme sorunu onda da başgöstermiş..

    canon-nikon en iyisi yine
    Aynen hatta lens manuel olarakta cikabilir.herturlu gider 3mt sonra sonsuz olsun yeter☺

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Işığınız bol olsun.

  3. #2283
    Alıntı kesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    24-105 alırsan döverim ki ben seni
    O niye yahu. Bayilmiyoruz heralde de birisi cikip 24-70 2.8 L II hediye etmeden olmaz o is. Belkim tamron 24-70 vc olabilir. Bana tak gez sart mecbur öyle bisey olacak.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  4. #2284
    Alıntı Cankat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O niye yahu. Bayilmiyoruz heralde de birisi cikip 24-70 2.8 L II hediye etmeden olmaz o is. Belkim tamron 24-70 vc olabilir. Bana tak gez sart mecbur öyle bisey olacak.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    24-105L'in ikincisi baya baya iyiymiş.

    ---------------------
    Rumorsçu Geldi Haanım!

  5. #2285
    Alıntı Semih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    24-105L'in ikincisi baya baya iyiymiş.
    Iyi de iki kati fiyati da fotografium su an 6199 tl diyor. Bütün ekipmani satmam lazim. E lens de makine olmadan tek basina fotograf cekmiyor, yatar o is

  6. #2286
    Alıntı kesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diyafram mühim, ışık daha da muhim, az bişi ışık düşse kala kalırsın f4 ile..
    tamron 24-70 nefis olur ..

    gerçi sen de çok iyi biliyorsun ama şu görselle bi daha bak f4 ile ne kadar ışıktan feragat etmiş olacağına

    http://www.schoolofphotography.co.ke...re-f-stops.jpg
    Diyafram seysinden yani heeee. Ben de bastan sona yemyesil testi olan caggnim lensin neyi kötü diyecektim. Neyse o gün gelsin de hele düsünürüz Asil soru Canon mu alsammmm Nikon mu? Bir de elimdeki toplu halde satma meselesi var. 60D + 4 lens(Sigma 17-70, Tokina 11-16, Samyang 8mm, Canon 50 1.8 - len hepsi ayri markaymis benim makinenin beyni bulaniyordur bunlari tak cikar tak cikar ) + Yongnuo yn568 flas + grip + 3 tane pil + kablosuz tetikleyici ivir zivir biseyler de vardir belki. Hepsini tekte satmadiktan sonra ayri ayri elden cikarmak epey gözümde büyüyor valla bir de öyle bir sey var yani.

  7. #2287
    Alıntı Cankat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diyafram seysinden yani heeee. Ben de bastan sona yemyesil testi olan caggnim lensin neyi kötü diyecektim. Neyse o gün gelsin de hele düsünürüz Asil soru Canon mu alsammmm Nikon mu? Bir de elimdeki toplu halde satma meselesi var. 60D + 4 lens(Sigma 17-70, Tokina 11-16, Samyang 8mm, Canon 50 1.8 - len hepsi ayri markaymis benim makinenin beyni bulaniyordur bunlari tak cikar tak cikar ) + Yongnuo yn568 flas + grip + 3 tane pil + kablosuz tetikleyici ivir zivir biseyler de vardir belki. Hepsini tekte satmadiktan sonra ayri ayri elden cikarmak epey gözümde büyüyor valla bir de öyle bir sey var yani.
    Tokina 11-16 yı ff makina ilede kullanabilirsin. 16 mm de kararma kalmıyor kenarlarda diye biliyorum.

  8. #2288
    http://tahiryildiz.com/sigma-135mm-f...rt-incelemesi/

    Tahir yildiz sigma 135mm incelemesi
    Amerika fiyati 1400 dolar gibi.

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Işığınız bol olsun.

  9. #2289
    Sigma 100-400 F\5-6.3. Gören 2.8 zanneder.Yine dana gibi

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sigma-art-lenses-2017-6-1600x1085 (1).jpg
Görüntüleme: 49
Büyüklüğü:  45.5 KB (Kilobyte)
ID:	17915

    https://www.slrlounge.com/sigma-100-400-price-order/
    "Bir kişi, yarın sanki kör olacakmışcasına fotoğraf makinesini kullanmalıdır."
    DOROTHEA LANGE

  10. #2290
    Alıntı özgür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sigma 100-400 F\5-6.3. Gören 2.8 zanneder.Yine dana gibi

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sigma-art-lenses-2017-6-1600x1085 (1).jpg
Görüntüleme: 49
Büyüklüğü:  45.5 KB (Kilobyte)
ID:	17915

    https://www.slrlounge.com/sigma-100-400-price-order/
    ne kadar da luzumsuz bir lens...
    Canonculara ölüüümmm, yaşasın seferoğulları

  11. #2291
    Niye ikinci versiyonu çıkardılar ki o zaman? Fiyatı saçma derecede ucuzdu öyle bir lens için. kesin o yüzdendir.

    ---------------------
    Rumorsçu Geldi Haanım!

  12. #2292
    Sony uçmuş yine karşınızda Sony A9




  13. #2293
    Hiç sorma abi adamlar havadaki tozuda netlemeyi düşünmüşler galiba

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •