ORGANİZASYON YAYLALAR YAYLALAR - Sayfa 2
Close
Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
89 sonuçtan 21 ile 40 arası
  1. #21
    Alıntı Koreli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer uygunsa 23/24 Eylül olarak tarihi kesinleştirelim.

    23 Eylül Cumartesi bir çekim yapıcaz muhtemelen, öğleden sonra gibi buluşur ordan Yayla'ya çıkarız. Hatta erken gelmek isteyenler İbrahim abi'nin orada takılır, ben çekimden gelince Yayla'ya doğru yola çıkarız.

    Eeee kimler geliyor ??? Yok mu arttıran???
    Bir mani olmazsa geleceğim inşallah. Günübirlik mi olur diğer şekilde mi olur o ancak son anda belli olur galiba Hüseyin. Engin'e haber salayım bakalım onun durumu nedir? Müsaitse birlikte geliriz.

  2. #22
    Alıntı hasan tahsin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir mani olmazsa geleceğim inşallah. Günübirlik mi olur diğer şekilde mi olur o ancak son anda belli olur galiba Hüseyin. Engin'e haber salayım bakalım onun durumu nedir? Müsaitse birlikte geliriz.
    Hasan Abi merhaba, tamamdır abi Engin'e de haber ver. gelebilirseniz bekleriz. Günübirlik olursa Cumartesi toplaşma ve yaylaya çıkana kadar epey vakit geçeceği için biraz geç kalınabilir. Pazar Sabahı erkenden buluşup yaylaya çıkılması da düşünülebilir.
    NeVeR SaY NeVeR

  3. #23
    Bu arada benim akıllı telefonum bozuldu ve Whatzapp grubundan paylaşım yapamıyorum. Şu anda akılsız bir telefon kullandığım için bu mümkün olmuyor

    Katılmayı düşünenler tekrardan fikir belirtirlerse sevinirim. Teşekkür ederim.

    1) Hüseyin Özdemir
    NeVeR SaY NeVeR

  4. #24
    Alıntı kesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konaklama imkanlarından bahsetsene biraz bungalov mu var pansiyon mu var hilton mu var çadırda mı kalıncak filan
    Kesim abi merhaba;

    Konaklama imkanı, yaylada evi olan 2 arkadaş var. Yani 2 kişi ama ev 3 tane, ikişer katlı ve bol odalı. Evlerde, elektrik,su,mutfak,yatak-yorgan,wc,banyo,soba gibi tüm yaşam imkanları mevcut. Yeme içme hazırlık ve servis kısmını biz hallederiz. Rehberlik ve ev sahipliği için arkadaşlar yardımcı olacaklar. Bu arada zahmet olacak falan gibi düşünmenize gerek yok. Sonuçta her zaman gerçekleştirdiğimiz bir organizasyon değil. Müsait olan-olabilen katılabilecek herkesi bekliyoruz başımız üzerinde yeriniz var.
    NeVeR SaY NeVeR

  5. #25
    Alıntı Koreli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada benim akıllı telefonum bozuldu ve Whatzapp grubundan paylaşım yapamıyorum. Şu anda akılsız bir telefon kullandığım için bu mümkün olmuyor

    Katılmayı düşünenler tekrardan fikir belirtirlerse sevinirim. Teşekkür ederim.

    1) Hüseyin Özdemir
    2 ) Yavuz Halıcı

  6. #26
    Ya bende çok istiyorum.Hemde kalmalı olanından ama durumumdan ötürü o kadar mesafe araba kullanabilir miyim bilemiyorum.Adduktur magnus enzopatisi olduğumdan (Haha çok afilli ismi var hastalığımın yazmayı seviyorum ) çok uzun yürüyüşler yapacak durumda da değilim.Siz dağ tepe tırmanacaksınız büyük olasılıkla.Gerçi alır kahvemi otururum fotoğraf şart değil.Muhabbet,temiz hava yeter bana da bilemedim işte.Daha var 10 gün kadar.Heralde daha iyi olurum.Katılıp katılmayacağımı haftaya yazsam sorun olmaz değil mi Bir de yayla yolu nasıldır.Normal bir araç tırmanabilir mi yoksa garajdaki hummer'ı mı alayım
    "Bir kişi, yarın sanki kör olacakmışcasına fotoğraf makinesini kullanmalıdır."
    DOROTHEA LANGE

  7. #27
    Abi ödem damar üzerine binmiş bende Adduktur Magnus bacağın üst kısmındaki en büyük kasmış.Bu sağa sola açma hareketine yarayan kas.Bende o kasın kemiğe yakın kısmında nal gibi ödem varmış 3-6 ay arası iyileşirmiş.2 ay oldu henüz.Genelde maratoncu ve tenisçilerde olur muş.Benim gibi 110 kilo bi adamda olması enteresan Allah düşmanıma vermesin.Ağrıdan ağlıyosun resmen.2 aydır dükkanı açmadım.3 gündür açıyorum işte.Siz siz olun bağdaş kurup oturmayın çok.Bacağınızı açmayın öyle.Edepli oturun
    "Bir kişi, yarın sanki kör olacakmışcasına fotoğraf makinesini kullanmalıdır."
    DOROTHEA LANGE

  8. #28
    Alıntı özgür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ödem damar üzerine binmiş bende Adduktur Magnus bacağın üst kısmındaki en büyük kasmış.Bu sağa sola açma hareketine yarayan kas.Bende o kasın kemiğe yakın kısmında nal gibi ödem varmış 3-6 ay arası iyileşirmiş.2 ay oldu henüz.Genelde maratoncu ve tenisçilerde olur muş.Benim gibi 110 kilo bi adamda olması enteresan Allah düşmanıma vermesin.Ağrıdan ağlıyosun resmen.2 aydır dükkanı açmadım.3 gündür açıyorum işte.Siz siz olun bağdaş kurup oturmayın çok.Bacağınızı açmayın öyle.Edepli oturun
    abi geçmiş olsun, gel de bacağı açmadan ufak ufak adımlarla yürürsün bekleriz seni

  9. #29
    Validemin ayin 21 inde bacak anjiyo islemi var .eger bir sorun olmaz ise insallah ben gelebilirim.esli ise mumkun degil annemi yalniz birakamayiz.tam olarak belli olmasada ben kacirmak istemem bu organizasyonu.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Işığınız bol olsun.

  10. #30
    Alıntı özgür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bende çok istiyorum.Hemde kalmalı olanından ama durumumdan ötürü o kadar mesafe araba kullanabilir miyim bilemiyorum.Adduktur magnus enzopatisi olduğumdan (Haha çok afilli ismi var hastalığımın yazmayı seviyorum ) çok uzun yürüyüşler yapacak durumda da değilim.Siz dağ tepe tırmanacaksınız büyük olasılıkla.Gerçi alır kahvemi otururum fotoğraf şart değil.Muhabbet,temiz hava yeter bana da bilemedim işte.Daha var 10 gün kadar.Heralde daha iyi olurum.Katılıp katılmayacağımı haftaya yazsam sorun olmaz değil mi Bir de yayla yolu nasıldır.Normal bir araç tırmanabilir mi yoksa garajdaki hummer'ı mı alayım
    Özgür abi geçmiş olsun. Abi müsait olabilirseniz gelin, ufak ufak takılırız çok yorucu ve uzun bir yürüyüş olmaz bizimki. Hem seni bu halinle yormayız, gerekirse sırtıma alıp taşırım seni

    Bu arada yollar iyi durumda, hummer'a gerek yok ama illa Hummer ile gelicem diyorsan o ayrı
    NeVeR SaY NeVeR

  11. #31
    Alıntı kesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel macera olur umarım kalmalı gelebiliriz.. du bakalim..
    Kesim abi güzel olur sohbet-muhabbet-fotoğraf , inşallah gelebilirsiniz.
    NeVeR SaY NeVeR

  12. #32
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Validemin ayin 21 inde bacak anjiyo islemi var .eger bir sorun olmaz ise insallah ben gelebilirim.esli ise mumkun degil annemi yalniz birakamayiz.tam olarak belli olmasada ben kacirmak istemem bu organizasyonu.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Murat abi çok geçmiş olsun. Allah sağlık sıhhat versin. güzel bir organizasyon gerçekleştiricez inşallah.
    NeVeR SaY NeVeR

  13. #33
    Kesim abi, Yavuz, Hüseyin eyvallah eksik olmayiniz.insallah toparlarim da gelebilirim.Hüseyin cansin ��Toparlarim insallah da sirtina cikmaya gerek kalmaz ��Valla pek inanmam ama kursun dokturecem bu gidisle.grip oldum bu halde.mideyi bozdum milyon tane sey.hamurumda sıkınti var sanirim��
    "Bir kişi, yarın sanki kör olacakmışcasına fotoğraf makinesini kullanmalıdır."
    DOROTHEA LANGE

  14. #34
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Validemin ayin 21 inde bacak anjiyo islemi var .eger bir sorun olmaz ise insallah ben gelebilirim.esli ise mumkun degil annemi yalniz birakamayiz.tam olarak belli olmasada ben kacirmak istemem bu organizasyonu.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Allah şifa versin, geçmiş olsun

  15. #35
    Cok tesekkur ederim arkadaslarim, allah razi olsun.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Işığınız bol olsun.

  16. #36
    Arkadaşlar ben maalesef geziye katılamayacağım.Bugün pavli panayırına gittik.Taş çatlasın 2 saat dolaştık ve gördüm ki henüz erken benim için.Ağrım sızım epey arttı.Arada istanbul var epey araba kullanmam gerekecek,o yüzden pek mümkün görünmüyor.Biraz daha var benim için.Size iyi eğlenceler.Başka seferlere inşallah
    "Bir kişi, yarın sanki kör olacakmışcasına fotoğraf makinesini kullanmalıdır."
    DOROTHEA LANGE

  17. #37
    Benim için 23/ 24 uygundur demiştim ama Trabzon seyahatim çıktığından bende katılamayacağım malesef.

    Özgür geçmiş olsun Allah şifa versin umarım kısa zamanda kurtulursun bu meretten.

  18. #38
    Alıntı özgür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben maalesef geziye katılamayacağım.Bugün pavli panayırına gittik.Taş çatlasın 2 saat dolaştık ve gördüm ki henüz erken benim için.Ağrım sızım epey arttı.Arada istanbul var epey araba kullanmam gerekecek,o yüzden pek mümkün görünmüyor.Biraz daha var benim için.Size iyi eğlenceler.Başka seferlere inşallah
    Özgür abi geçmiş olsun. tamamdır nasip diyelim yaza veya ilkbahara başka organizasyon planlarız, iyileşirsen oraya bekleriz abi
    NeVeR SaY NeVeR

  19. #39
    Alıntı atilla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim için 23/ 24 uygundur demiştim ama Trabzon seyahatim çıktığından bende katılamayacağım malesef.

    Özgür geçmiş olsun Allah şifa versin umarım kısa zamanda kurtulursun bu meretten.
    Tamamdır Atilla abi. yeni organizasyonlarda birlikte oluruz inşallah.
    NeVeR SaY NeVeR

  20. #40
    Değerli arkadaşlar,abilerim. Son tahlilde 23/24 Eylül gibi organizasyon yapsak kimler katılabilecek? Yavuz hocam ve Kesim abiden başka müsait olan yok herhalde. Sizin durumunuza göre günübirlik yada kalmalı organize edelim. başka katılabilecek durumda olanlar fikir bildirirse sevinirim.
    NeVeR SaY NeVeR

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •