genel Balk gz lens / Ultra geni a lens - Sayfa 2
Close
Sayfa 2/2 lklk 12
37 sonutan 21 ile 37 aras
  1. #21
    Alnt Ali Zafer Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Londra'daki arkadatan aldgim haber sonras (indirim varmis) tokina 11-20mm alaym diye dndm ve de aldm, Eyll un ilk haftas elimde olacak in �� lensi 4 gzle bekliyorum ��

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Londra da nerede indirim varm? Benimde ablam Londra'da , bayramda dnecek hediye isteyim kendime

  2. #22
    Ali zafer hayrl olsun, daha ok fotoraf bekliyoruz senden hele ki o gzelim karadeniz yaylarndan ve mula'nn yemyeil bahelerinden
    Fotoraf ekmek, insann akln, gzn ve yreini ayn hizaya getirmesidir. Bu bir yaam tarzdr. Henri Cartier Bresson

  3. #23
    Alnt ffsahin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Londra da nerede indirim varm? Benimde ablam Londra'da , bayramda dnecek hediye isteyim kendime
    Geen cumartesi rica etmitim arkadaa bi baksn diye, dn konutuk tekrardan, Jessops da varm ve dn de son gnm, ben de dedim ki al hoca indirim derken syle aslnda, yannda bi rnle birlikte olan fiyat, tek lens fiyat ile ayn imi. Arkada da yanndaki rn almak istiyormu, bana da dedi blsuruk fiyat diye. Ben de olur dedim

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Nikon D5200

    Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D
    Tokina AT-X 11-20mm f/2.8 PRO DX
    Tamron 70-300mm VC f/4-5.6 Di USD
    Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED VR


    You don't take a photograph, you make it. "Ansel Adams"

  4. #24
    Alnt Ali Zafer Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Geen cumartesi rica etmitim arkadaa bi baksn diye, dn konutuk tekrardan, Jessops da varm ve dn de son gnm, ben de dedim ki al hoca indirim derken syle aslnda, yannda bi rnle birlikte olan fiyat, tek lens fiyat ile ayn imi. Arkada da yanndaki rn almak istiyormu, bana da dedi blsuruk fiyat diye. Ben de olur dedim

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    http://www.jessops.com/online.store/...0963/show.html

    Valla fiyat buysa bence uygun alnabilir. Vergi iadesi oluyor muymu acaba biliyor musunuz?

  5. #25
    Alnt Hakan enbaheli Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Ali zafer hayrl olsun, daha ok fotoraf bekliyoruz senden hele ki o gzelim karadeniz yaylarndan ve mula'nn yemyeil bahelerinden
    ok saol Hakan abi, ben de hep o nedenlerden tr almak istedim zati muglanin yemyeil baheleri bana haram abi ya, bi izin aldm gittim 15 temmuza denk geldi, izinler iptal olunca apar topar geldim, zaten senede en fazla 2 defa gidebiliyorum, makineyi aldktan sonraki ilk seferdi bu da . ans yokmu ne diyeyim. Karadeniz yaylar bitmiyor, her yer yayla giresundaki leri gezemedim henz nmzdeki ay tezi bitireceim in ve hem kafa olarak hem de younluk olarak bi nebze de olsa rahatlayacagim. Hep baka ehirlere gidiyorum sempozyum iin, ekimde de Giresun niversitesi istatistik blm olarak da biz dzenliyoruz bi sempozyum, onu da atlattktan sonra haftasonlari ver elini gezme tozma. Insallah evdeki hesaplar arya uyar da dndklerimi gerceklestirebilirim.

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Nikon D5200

    Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D
    Tokina AT-X 11-20mm f/2.8 PRO DX
    Tamron 70-300mm VC f/4-5.6 Di USD
    Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED VR


    You don't take a photograph, you make it. "Ansel Adams"

  6. #26
    Alnt ffsahin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    http://www.jessops.com/online.store/...0963/show.html

    Valla fiyat buysa bence uygun alnabilir. Vergi iadesi oluyor muymu acaba biliyor musunuz?
    Londra'daki vergi %12 imi elektronik rnlerde, ona gre dnebilirsiniz bence de. Evet oluyor vergi iadesi. Tabi alnan cihazin ilenecegi pasaporta sahip kiinin lkeden kyor olmas gerekiyor, tabi bi de o lkeye vatandasliginin olmamas. Bu bilgileri biliyorsunuzdur belki de ama gene de yazaym dedim ne olur ne olmaz.

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Nikon D5200

    Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D
    Tokina AT-X 11-20mm f/2.8 PRO DX
    Tamron 70-300mm VC f/4-5.6 Di USD
    Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED VR


    You don't take a photograph, you make it. "Ansel Adams"

  7. #27
    Alnt Ali Zafer Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Londra'daki vergi %12 imi elektronik rnlerde, ona gre dnebilirsiniz bence de. Evet oluyor vergi iadesi. Tabi alnan cihazin ilenecegi pasaporta sahip kiinin lkeden kyor olmas gerekiyor, tabi bi de o lkeye vatandasliginin olmamas. Bu bilgileri biliyorsunuzdur belki de ama gene de yazaym dedim ne olur ne olmaz.

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    okta bildiim sylenemez ilk defa byle bir alveriim olacak . Ama dediiniz artlar salyor olur heralde

  8. #28
    Alnt ffsahin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    okta bildiim sylenemez ilk defa byle bir alveriim olacak . Ama dediiniz artlar salyor olur heralde
    Jessops u ngiliz arkadalar nermi, salam yer diye. ngilterede baya bilinen bir yermi. rn satn alrken tax free den bahsetmesi gerekiyor, nk onun iin form veriyorlar rn alrken. rn aldktan sonra da o formla tax free ofisleri oluyor ehirde, onlardan birine gidip %12lik ksm direk alabiliyor. Ofis size havaalannda rn pasaporta iletmeniz iin ynlendirme yapyor, havaalannda da gvenlii getikten sonra tax free iin kutular var, siz elinizdeki formu zarfn iine koyup o kutuya atyorsunuz ve ilem tamamlanyor ben geen sene yapmtm, sonrasnda deien bir ey varsa onlar hakknda bilgim yok, onu da belirteyim

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Nikon D5200

    Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D
    Tokina AT-X 11-20mm f/2.8 PRO DX
    Tamron 70-300mm VC f/4-5.6 Di USD
    Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED VR


    You don't take a photograph, you make it. "Ansel Adams"

  9. #29
    Alnt Ali Zafer Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Jessops u ngiliz arkadalar nermi, salam yer diye. ngilterede baya bilinen bir yermi. rn satn alrken tax free den bahsetmesi gerekiyor, nk onun iin form veriyorlar rn alrken. rn aldktan sonra da o formla tax free ofisleri oluyor ehirde, onlardan birine gidip %12lik ksm direk alabiliyor. Ofis size havaalannda rn pasaporta iletmeniz iin ynlendirme yapyor, havaalannda da gvenlii getikten sonra tax free iin kutular var, siz elinizdeki formu zarfn iine koyup o kutuya atyorsunuz ve ilem tamamlanyor ben geen sene yapmtm, sonrasnda deien bir ey varsa onlar hakknda bilgim yok, onu da belirteyim

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    ok teekkr ederim aynen sylediiniz ekilde ilettim. Bayram hediyesi olacak bana

  10. #30
    Alnt ffsahin Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    ok teekkr ederim aynen sylediiniz ekilde ilettim. Bayram hediyesi olacak bana
    Rica ederim 😊 bana da kardeim doum gn hediyesi olarak aldi lensi 😂 size de hayrl olsun imdiden 😊

    Sent from my Discovery Elite using Tapatalk
    Nikon D5200

    Nikon AF NIKKOR 50mm 1:1.8 D
    Tokina AT-X 11-20mm f/2.8 PRO DX
    Tamron 70-300mm VC f/4-5.6 Di USD
    Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105mm 1:3.5-5.6G ED VR


    You don't take a photograph, you make it. "Ansel Adams"

  11. #31
    yeni konu amak yerine buradan sorabilirim diye dndm bir sorum var. i mekan ev,oda fotoraflar ekebilmek iin geni a lens art mdr? bkme olay olmayan en geni a lens crop makine iin hangisidir. i mekan hdr ekmek veya sonradan hdr yapmak yani hdr fotoraf albenili klar m?

  12. #32
    Alnt neehot Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    yeni konu amak yerine buradan sorabilirim diye dndm bir sorum var. i mekan ev,oda fotoraflar ekebilmek iin geni a lens art mdr? bkme olay olmayan en geni a lens crop makine iin hangisidir. i mekan hdr ekmek veya sonradan hdr yapmak yani hdr fotoraf albenili klar m?
    a geniledike bklme artar baz lenslerde daha az olabilir tek tek testlere bakmak lazm.

    cropta tokina 11-16 veya 12-24 nerilir ounlukla.. tam hdr olmasa da glgeyi ap ayfnlk yerleri dengelemek daha iyi bir grnt salar. te yandan kapal mekanlar tmden aydnlatmak nispeten kolaydr endirekt aydnlatmalar tavandan sektirmeler vs ile tm mekan aydnlatlabilir.

  13. #33
    Alnt kesim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    a geniledike bklme artar baz lenslerde daha az olabilir tek tek testlere bakmak lazm.

    cropta tokina 11-16 veya 12-24 nerilir ounlukla.. tam hdr olmasa da glgeyi ap ayfnlk yerleri dengelemek daha iyi bir grnt salar. te yandan kapal mekanlar tmden aydnlatmak nispeten kolaydr endirekt aydnlatmalar tavandan sektirmeler vs ile tm mekan aydnlatlabilir.
    hakan enbaheli nin samyang ile ektii gzel fotoraflar sebebi ile aklm 14mm e kayyor. i grr m dersiniz? yoksa tokina 11-16 veya sigma 10-20 mi? benim derdim bklme olmasn ama 3x3 odann tamamn da tek bir karede gsterebileyim. bklmeyi cameraraw otomatik olarak biraz dzeltebiliyor. ite onun telafi edebilecei kadar bir bklme olabilir

  14. #34
    14mm cropta ok anlaml deil yakn zamanda ff ye geecekseniz olur ancak. ayrca 14 mm kenarlar 45 derce eer nerde ise tabiatta bu anlalmasa (ya da nemsenmese ) bile ev ortamnda duvarlar yatacak..


    bklmeyi dzeltirken kenarlardan kesiyor ayn zamanda yani 10mm ise mesela 12mm gibi oluyor

  15. #35
    Alnt kesim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    14mm cropta ok anlaml deil yakn zamanda ff ye geecekseniz olur ancak. ayrca 14 mm kenarlar 45 derce eer nerde ise tabiatta bu anlalmasa (ya da nemsenmese ) bile ev ortamnda duvarlar yatacak..


    bklmeyi dzeltirken kenarlardan kesiyor ayn zamanda yani 10mm ise mesela 12mm gibi oluyor
    hmmm. duvarlarn bklmesini nlemek iin tokina 11-16 uygun olur diyorsun yani. peki sigma 10-20 iin yorumun ne olur?

  16. #36
    Alnt neehot Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    hmmm. duvarlarn bklmesini nlemek iin tokina 11-16 uygun olur diyorsun yani. peki sigma 10-20 iin yorumun ne olur?
    duvarlarn bklmesini nlemek iin 11-16 uygun olur demedim ben

    14mm cropta yeterince geni deildir.

    geni iin cropta 10-12mm gibi deerler gerekir. crop zaten normalde 18mm den balyor 14mm ne edecek ki?

    her trl bklme yaayacaksn zaten a geniledike bklme artar dedim

    o duvar bklecek aga

    he 50mm ile 4-5 kare eker birletirirsin o olur.

  17. #37
    Alnt kesim Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    duvarlarn bklmesini nlemek iin 11-16 uygun olur demedim ben

    14mm cropta yeterince geni deildir.

    geni iin cropta 10-12mm gibi deerler gerekir. crop zaten normalde 18mm den balyor 14mm ne edecek ki?

    her trl bklme yaayacaksn zaten a geniledike bklme artar dedim

    o duvar bklecek aga

    he 50mm ile 4-5 kare eker birletirirsin o olur.
    teekkr ederim kesim abi ancak 50mm ile a ok kaybediyorum, odann iine samyorum. duvarlar vs ok yaklam oluyor. nasl zeceiz bu ii acaba?

Sayfa 2/2 lklk 12

Benzer Konular

  1. FUJ XT1+ 10-24 F4 LENS
    By doguakdenizli in forum SATILIK LANLAR
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 17-08-2016, 14:10
  2. Geni A Lens Tavsiyesi
    By merve in forum SATIN ALMA REHBER
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 31-10-2013, 10:01
  3. Lens fiyatlandrmas.
    By can in forum GENEL
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22-10-2013, 00:15
  4. Lens nerisi
    By ATYesilyayla in forum GENEL
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 22-09-2013, 10:28
  5. Makro lens ve Zoom lens ayn ey mi ?
    By Buqrakaraman in forum GENEL
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 02-08-2013, 21:13

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •